tirsdag 20. januar 2009

Vimsebimsbloggen


Nå er jeg spent på dette med blogging! Har egentlig vært skeptisk til dette en stund, men i og med at jeg studerer kommunikasjon, så synes jeg det er på tide å finne ut av det.

Her er jeg sammen med min fantastiske mann, Bjørnar. Jeg er (som leser sikkert ser) godt gift, men har dessverre ingen barn ennå. Bjørnar er utdannet lærer. Vi er begge aktive medlemmer av Filadelfiakirken i Sarpsborg, hvor jeg driver ungdomsarbeid og konfirmasjonsundervisning. Bjørnar er med i lederskapet.

Jeg er utdannet barnevernspedagog, men pga en helse som lever sitt eget liv, er jeg foreløpig uføretrygdet, men bruker endel av tida til å studere. Studiene foregår på Menighetsfakultetet, der jeg går Lederskolen, og på Høyskolen for Teologi og Menighetsledelse. På sistnevnte skole studerer jeg ungdomsarbeide og pentakostal bibeltolkning.

Interessene er mange, men jeg trives veldig godt med ungdomsarbeide! Er også interessert i dyr, men har foreløpig ikke andre dyr enn hybelkaniner - har oppdrett bl.a. under senga.
Utenom det så trener jeg på sats og prøver å være disiplinert på det.

Håper å finne flere bloggere - og bli kjent med medstudenter i blogginga ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar